6w 3d from LMP

Assalamualaikum w.b.t

Kesyukuran terhadap rezeki yang telah Allah bagi tak dapat aku ungkap dengan kata-kata.
Aku hanya mampu bersujud kepadaNya dan remain silent sambil dalam hati mengucapkan terima kasih padaMu Allah.

Lepas buat blood test on 20dpiui haritu, next appointment for first scan after pregnancy adalah pada 13/4/16 Rabu. Which 2 1/2 weeks after buat blood test tu.

Tapi sebab rasa lama sangat, and bayangan pregnancy tu belum nampak selain test upt and blood test aku pergi buat Sonoworld Centre hari isnin 4/4/16 untuk saja-saja scan atleast aku nampak something in my womb.

Alhamdulillah walaupun aku tau still early and baby masih kecik masa tu 6w 1d from LMP, aku menarik nafas lega sebab ia ada dalam rahim aku. Ni lah dia..


Ini dah cukup buat aku happy and rasa tak percaya yang finally baby ada dalam rahim aku. Alhamdulillah padaMu Ya Allah..

Bila ukur Gestational Sac (GS) 6w 3d lebih kurang Gestational Age (GA) from LMP aku, Alhamdulillah again..

Semoga kandungan aku berada dalam keadaan sihat, sempurna sifatnya dan selamat. Aminn..

Comments

  1. Alhamdulillah..tahniah! Jaga diri & kandungan elok2..bestnya :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

10-18dpiui

5-9 DPiui

9 wks 6 days from LMP