Whatsapp kawan

Hari ni tengah free takdak kerja, aku whatsapp sorang kawan. Kawan yang bergelar TTCian jugak. Tapi alhamdulillah dia dah pregnant 3 bulan.

Apa yang aku tanya just berapa lama dia TTC, berapa banyak dah dia habis, doktor mana dia pergi, mana okay mana tak okay sikit-sikit experience yang dia ada dia share dengan aku.

Benak kecik aku cakap, sabar suatu hari nanti aku pasti macam dia. Tapi kadang-kadang benak tu seolah hilang dibawa angin. Dia bagi aku kata-kata semangat.  Yang mana rata-rata orang yang berjaya akan bagi nasihat kepada yang belum ada rezeki. Pasti aku pun macam tu andai suatu hari nanti aku berjaya. Walaupun pada satu pihak rasa cliche tapi itulah yang terbaik.

Ya Allah, Kau kuatkanlah aku. Kau murahkanlah rezeki kami. Amin.

Comments

Popular posts from this blog

10-18dpiui

5-9 DPiui

9 wks 6 days from LMP